1. Sposoby płatności:
- Przelew bankowy - Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew. Wybierając tą metodę płatności klient nie zostanie automatycznie przekierowany na stronę banku. Przelew dokonujemy samodzielnie, już po złożeniu zamówienia.
- Płatność gotówką przy odbiorze – za pobraniem - płatność regulowana u kuriera.
- Karta płatnicza, przelew internetowy - wpłata poprzez system płatności PayU – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Po wybraniu tej metody płatności, klient jest automatycznie przekierowywany na stronę banku.
- Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne - użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.
- W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności (PayU, PayPal), obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez PayU lub PayPal - telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie PayU, PayPal)
2. Koszty przesyłek:
PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI
a. KURIER (INPOST) - dostawa od 24h do 48h
- przelew 15.00zł
- pobranie 17.00zł
b. PACZKOMAT (INPOST) - dostawa do wskazanego paczkomatu od 24h do 72h
- zamówienie na paczkomat – 11.00zł
- zamówienie 100,00zł i więcej – przelew DARMOWA PRZESYŁKA
3. Czas realizacji zamówienia:
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
- Zamówienia są realizowane w ten sam dzień lub następny.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
- Paczka wysyłana Kurierem INPOST w 95% dociera w 1 dzień roboczy. Maksymalnie trwa to 48h. W przypadku nieobecności w domu w momencie dostarczenia paczki przez kuriera, podejmie on jeszcze jedną próbę dostarczenia przesyłki. Jeśli znów paczka nie zostanie odebrana, zostaje odesłana do nadawcy.
- Wysyłając paczkę za pośrednictwem INPOST, klient może ją odebrać ze wskazanego przez niego paczkomatu w ciągu 1-3dni roboczych.
- W przypadku nieobecności w domu w momencie dostarczenia paczki przez kuriera pocztowego należy odwiedzić najbliższą placówkę pocztową i za okazaniem awiza samodzielnie odebrać paczkę. Kurier pocztowy nie odwiedza klienta za drugim razem. Próbuje dostarczyć przesyłkę tylko 1 raz, jeśli mu się nie uda, należy odebrać paczkę samodzielnie w swojej placówce poczty.
- Jeżeli klient zbyt długo czeka na paczkę, minęło np. 6 dni roboczych, to warto odwiedzić swoją placówkę pocztową i dopytać o losy paczki. Czasami zdarza się, że listonosz wrzuci awizo do innej skrzynki.
- Koszta związane z nieodebraniem paczki (odmowa kurierowi, nieodebrana paczka w paczkomacie) ponosi klient w wysokości 30.00zł
- Wysłanie zamówienia w późniejszym terminie, wskazanym przez klienta może się odbyć tylko po wcześniejszym jego opłaceniu.